South African Giant Pumpkin Discussion Forum

Reuse pampoene in Suid-Afrika

You are not logged in.

Announcement

Please login to view all boards and be able to reply.

Visit our website: www.pampoen.co.za for more info on growing giant pumpkins.

#1 Oct 4th 2007 5:50 pm

Johan
Administrator
From: Stellenbosch
Registered: Aug 12th 2006
Website

Rhode Island Weigh-Off die komende naweek

Hier is 'n artikel waarvan Michael J. Oliver (calcubit) my laat weet het. Dit het verlede maand (19 Sept) in hulle plaaslike koerant verskyn. Hul weigh-off vind die naweek (6 Okt) plaas (Rhode Island Weigh-Off). Ek plant ook vanjaar pitte wat hy vroeŽr vir my gestuur het.

Giant pumpkin grower thinks his 1,300-pounder has a shot at the big time

Fotos:
Foto1 Foto2

Update:

Hier is nog 'n berig wat in Massachusetts se 'The Heral News' koerant van 2 Okt verskyn het:

http://www.heraldnews.com/homepage/x1429059530

#2 Oct 25th 2007 6:28 pm

Johan
Administrator
From: Stellenbosch
Registered: Aug 12th 2006
Website

Re: Rhode Island Weigh-Off die komende naweek

Michael se pampoen het toe 1317 pond ingeweeg. Dit het vir hom 'n 4de plek in hul kompetisie besorg. Dit was ook sy eerste pampoen oor 1000 pond - en is dus 'n groot verbetering op sy persoonlike rekord.

2007 was 'n ongelooflike jaar vir reuse pampoene in Amerika. Nog nooit was daar soveel groot pampoene gekweek nie - met 42 pampoene oor 1300 pond en 80 oor 1200! (in 2006 was daar slegs 22 pampoene oor 1200 pond) Ek onthou nog toe ek begin het met die stokperdjie so 'n paar jaar gelede, hoe groot prestasie dit was om 'n 1000+ pond pampoen te kweek.

Baie meen vanjaar se uitsonderlike prestasies is te danke aan die feit dat meeste van die "geheime" van die top groeiers nou al bekend is - en ook dat pitte met baie goeie potensiaal nou meer beskikbaar is.  Die groot verbetering op vanjaar se wereld rekord - en die groter pampoene wat ons deesdae sien was ook bespreek op die bigpumpkin.com forum. Sien die volgende skakel:

http://www.bigpumpkins.com/MsgBoard/Vie … p;p=219160

Board footer